امروزه برای موفقیت کسب و کار خود بهتر است بر خلاف جهت آب حرکت نکنیم. چرا بعضی از شرکت,فروشگاه ها و کسب و کار های مختلف هنوز به شیوه سنتی کار می کنند؟ برای بهبود کسب و کار خود چه راه هایی پیشنهاد می شود؟ پیشنهاد همه کسایی که در این زمینه تخصص دارند, طراحی و ساخت سایت است. طراحی سایت که طی سالیان اخیر بسیار محبوب شده است انتخابی هوشمندانه برای کسب کار شماست.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که معنای طراحی وب سایت چیست و چه تکنیک هایی در این فرآیند دخیل است؟

ما عادت کرده ایم که اینترنت را به عنوان یک رسانه بصری ببینیم. وب سایت ها، اپلیکیشن ها، سرویس ها، بازی ها و غیره برای ارائه یک تجربه مناسب به مخاطبان خود به رابط ها متکی هستند. با این حال، همه اینها برای کار کردن نیاز به یک طراحی وب خوب دارد.

طراحی وب چیست؟

طراحی وب زمینه ای است که شامل رابط های دیجیتالی مانند وب سایت ها، برنامه ها و خدمات می شود.

متخصصان طراحی وب با استفاده از کد HTML برای برنامه‌نویسی وب‌سایت‌ها و CSS برای استاندارد کردن زبان بصری آن، وظیفه ایجاد تجربیات دیجیتال برای مخاطبان را دارند. هدف ارائه یک تجربه با کیفیت برای عموم و کمک به شرکت در دستیابی به اهدافش است.

طراحی وب دارای چند بخش فرعی است که در زیر به تفصیل توضیح داده شده است.

طراحی گرافیک وب

این یک طراحی وب است که برای جلوه های بصری یک وب سایت اعمال می شود. این شامل همه چیز از رنگ ها و فونت ها گرفته تا طرح کلی صفحات آن است.

مهمترین وظیفه ترجمه هویت برند در طراحی وب سایت است. بازدیدکننده باید بتواند با این موضوع شناسایی کند و صفحه را به درستی در محدوده حضور آن شرکت ببیند.

طراحی رابط

کار طراحی وب سایت به طراحی رابط ها نیز اشاره دارد. این نه تنها در مورد وب سایت های سنتی صدق می کند، بلکه شامل برنامه های موبایل، بازی ها، نرم افزارهای رایانه ای و چندین محصول دیگر نیز می شود. به هر حال، رابط هر چیزی است که بین کاربر و سیستم واسطه می شود.
ایده ارائه یک رابط کاربری ساده و بصری است که با ویژگی های مخاطب هدف سازگار است.

طراحی تجربه کاربری

ظاهر و احساس یک رابط دیجیتال نیز به تجربه کاربری خوب نیاز دارد. در غیر این صورت مخاطب شما به دنبال راه حل های دیگری خواهد بود.

یک متخصص طراحی وب مسئول ایجاد یک تجربه واقعا مفید است که به معنای درک و رفع نیازهای کاربران شما است. تعامل با کسب و کار شما باید همیشه یک لحظه مثبت برای مخاطبان آن باشد، به این معنی که هیچ مانعی نداشته باشید و همیشه به اهداف خود برسید.

بهینه سازی موتور جستجو

در نهایت، طراحی وب سایت شامل کار با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیز می شود تا اطمینان حاصل شود که گوگل و سایت های مشابه محتوای شما را به درستی ایندکس می کنند. این به محتوای شما کمک می‌کند تا موقعیت‌های بهتری در رتبه‌بندی نتایج جستجو به دست آورد و در نتیجه به مخاطبان بیشتری که به دنبال راه‌حل شما هستند دست یابد.

اگرچه برخی از جنبه‌های سئو مربوط به نوشتن محتوا می باشد، طراحی وب نیز نقش مهمی در اطمینان از تمیز بودن کد وب‌سایت شما ایفا می‌کند و قابلیت استفاده مانع تجربه شما نمی‌شود. همه این عوامل در تعیین موقعیت شما در جدول امتیازات تعیین کننده هستند.

چرا طراحی سایت مهم است؟

طراحی وب ابزاری است که شما از آن برای کمک به مردم برای دیدن برند شما آنگونه که شما می خواهید استفاده می کنید. با به کارگیری استراتژی و رویکرد بازاریابی بصری مناسب، کسب و کار شما می تواند مخاطبان مناسب را جذب کرده و آنها را به مشتری تبدیل کند.

با تماس با برندی که ثبات و پروژه های قابل اعتماد را ارائه می دهد، کاربران تمایل بیشتری به تجارت با آن دارند. بدون یک برنامه طراحی وب واضح، نتایج بالقوه ای را که یک حضور آنلاین خوب می تواند به شما بدهد، از دست می دهید.

به همین دلیل است که کار با طراحان وب واجد شرایط بسیار مهم است. یک حرفه ای ماهر می تواند نیازهای برند شما را تحلیل کند و از ابزارهای مناسب برای ترجمه بصری آن استفاده کند و در عین حال به استراتژی و اهداف خود وفادار بماند.

در طراحی سایت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

منظور از طراحی وب ، طراحی وب سایت هایی است که در اینترنت نمایش داده می شوند. این معمولاً به جنبه های تجربه کاربری توسعه وب سایت به جای توسعه نرم افزار اشاره دارد. طراحی وب در گذشته بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسک تاپ متمرکز بود. با این حال ، از اواسط سال 2010 ، طراحی برای مرورگرهای تلفن همراه و تبلت اهمیت زیادی پیدا کرده است.

امروزه برای موفقیت کسب و کار خود بهتر است بر خلاف جهت آب حرکت نکنیم. چرا بعضی از شرکت,فروشگاه ها و کسب و کار های مختلف هنوز به شیوه سنتی کار می کنند؟ برای بهبود کسب و کار خود چه راه هایی پیشنهاد می شود؟ پیشنهاد همه کسایی که در این زمینه تخصص دارند, طراحی و ساخت سایت است. طراحی سایت که طی سالیان اخیر بسیار محبوب شده است انتخابی هوشمندانه برای کسب کار شماست.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که معنای طراحی وب سایت چیست و چه تکنیک هایی در این فرآیند دخیل است؟

ما عادت کرده ایم که اینترنت را به عنوان یک رسانه بصری ببینیم. وب سایت ها، اپلیکیشن ها، سرویس ها، بازی ها و غیره برای ارائه یک تجربه مناسب به مخاطبان خود به رابط ها متکی هستند. با این حال، همه اینها برای کار کردن نیاز به یک طراحی وب خوب دارد.

طراحی وب چیست؟

طراحی وب زمینه ای است که شامل رابط های دیجیتالی مانند وب سایت ها، برنامه ها و خدمات می شود.

متخصصان طراحی وب با استفاده از کد HTML برای برنامه‌نویسی وب‌سایت‌ها و CSS برای استاندارد کردن زبان بصری آن، وظیفه ایجاد تجربیات دیجیتال برای مخاطبان را دارند. هدف ارائه یک تجربه با کیفیت برای عموم و کمک به شرکت در دستیابی به اهدافش است.

طراحی وب دارای چند بخش فرعی است که در زیر به تفصیل توضیح داده شده است.

طراحی گرافیک وب

این یک طراحی وب است که برای جلوه های بصری یک وب سایت اعمال می شود. این شامل همه چیز از رنگ ها و فونت ها گرفته تا طرح کلی صفحات آن است.

مهمترین وظیفه ترجمه هویت برند در طراحی وب سایت است. بازدیدکننده باید بتواند با این موضوع شناسایی کند و صفحه را به درستی در محدوده حضور آن شرکت ببیند.

طراحی رابط

کار طراحی وب سایت به طراحی رابط ها نیز اشاره دارد. این نه تنها در مورد وب سایت های سنتی صدق می کند، بلکه شامل برنامه های موبایل، بازی ها، نرم افزارهای رایانه ای و چندین محصول دیگر نیز می شود. به هر حال، رابط هر چیزی است که بین کاربر و سیستم واسطه می شود.
ایده ارائه یک رابط کاربری ساده و بصری است که با ویژگی های مخاطب هدف سازگار است.

طراحی تجربه کاربری

ظاهر و احساس یک رابط دیجیتال نیز به تجربه کاربری خوب نیاز دارد. در غیر این صورت مخاطب شما به دنبال راه حل های دیگری خواهد بود.

یک متخصص طراحی وب مسئول ایجاد یک تجربه واقعا مفید است که به معنای درک و رفع نیازهای کاربران شما است. تعامل با کسب و کار شما باید همیشه یک لحظه مثبت برای مخاطبان آن باشد، به این معنی که هیچ مانعی نداشته باشید و همیشه به اهداف خود برسید.

بهینه سازی موتور جستجو

در نهایت، طراحی وب سایت شامل کار با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیز می شود تا اطمینان حاصل شود که گوگل و سایت های مشابه محتوای شما را به درستی ایندکس می کنند. این به محتوای شما کمک می‌کند تا موقعیت‌های بهتری در رتبه‌بندی نتایج جستجو به دست آورد و در نتیجه به مخاطبان بیشتری که به دنبال راه‌حل شما هستند دست یابد.

اگرچه برخی از جنبه‌های سئو مربوط به نوشتن محتوا می باشد، طراحی وب نیز نقش مهمی در اطمینان از تمیز بودن کد وب‌سایت شما ایفا می‌کند و قابلیت استفاده مانع تجربه شما نمی‌شود. همه این عوامل در تعیین موقعیت شما در جدول امتیازات تعیین کننده هستند.

نمونه کار طراحی سایت

وب سایت فروشگاه | شرکتی

طراحی سایت دکوراسیون داخلی

وب سایت معرفی دکوراسیون داخلی

Gelanaz and Associates Inc

Portfolio

طراحی سایت لوازم آرایشی

فروشگاه محصولات طبیعی pishopcare

PishopCare

ECommerce website

طراحی سایت دارویی

وب سایت مروارید دارو

Morvarid Darou

Company website

طراحی سایت بنکداری

وب سایت بنکداری

سایت بنکداری

بنکداری

Portfolio

طراحی سایت تجهیزات ساختمانی

وب سایت پتروپیشتاز پارس - تامین تجهیزات

Petro Pishtaz Pars

ECommerce website

طراحی سایت انتشارات

وب سایت انتشارات مدرسه

Madreseh Publication

Publication Website

چرا طراحی سایت مهم است؟

طراحی وب ابزاری است که شما از آن برای کمک به مردم برای دیدن برند شما آنگونه که شما می خواهید استفاده می کنید. با به کارگیری استراتژی و رویکرد بازاریابی بصری مناسب، کسب و کار شما می تواند مخاطبان مناسب را جذب کرده و آنها را به مشتری تبدیل کند.

با تماس با برندی که ثبات و پروژه های قابل اعتماد را ارائه می دهد، کاربران تمایل بیشتری به تجارت با آن دارند. بدون یک برنامه طراحی وب واضح، نتایج بالقوه ای را که یک حضور آنلاین خوب می تواند به شما بدهد، از دست می دهید.

به همین دلیل است که کار با طراحان وب واجد شرایط بسیار مهم است. یک حرفه ای ماهر می تواند نیازهای برند شما را تحلیل کند و از ابزارهای مناسب برای ترجمه بصری آن استفاده کند و در عین حال به استراتژی و اهداف خود وفادار بماند.

در طراحی سایت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همانطور که قبلا ذکر کردیم، طراحی وب سایت می تواند بخشی از یک ارائه قدرتمند تجاری باشد. با این حال، مانند هر جنبه دیگری از استراتژی شما، باید بر اساس تصمیمات صحیح در مراحل برنامه ریزی و اجرای شما باشد. انتخاب های نادرست می تواند بر حضور کلی شما در فضای آنلاین تأثیر منفی بگذارد.

برای اطمینان از کیفیت وب سایت، فاکتورهای خاصی وجود دارد که باید در هنگام طراحی سایت در نظر گرفته شود. مهمترین آنها در زیر ذکر شده است.

زیبایی شناسی

هر زمان که مردم در مورد طراحی وب سایت بحث می کنند، این عاملی است که بیشتر به ذهن خطور می کند. با این حال، این تنها مورد مهم نیست.

هویت برند شما زیبایی شناسی وب سایت شما را دیکته می کند و باید با طراحی وب شما به خوبی فشرده شود. این بدان معناست که حضور آنلاین شما با رنگ ها، سبک ها و احساسات شما مطابقت دارد. مراقب باشید که زیاده روی نکنید، زیرا بسیاری از عناصر می توانند تجربه بازدیدکنندگان شما را مختل کنند.

کاربرپسند بودن

همیشه به یاد داشته باشید که افراد واقعی از وب سایت شما استفاده خواهند کرد، بنابراین طراحی وب آن باید کاربرپسند باشد. با این حال، این به چه معناست؟

کاربرپسندی به این معناست که مخاطبان با افق‌ها، سنین و تخصص‌های مختلف بتوانند با سایت ارتباط برقرار کنند. سادگی یکی از مهمترین اصول آن است که شما را مجبور می کند تعداد منوها و گزینه های خود را کاهش دهید. خود را به جای بازدیدکنندگان خود قرار دهید و به این فکر کنید که آنها چه چیزی را شهودی می دانند.

کیفیت محتوا

با وجود اینکه سایر عناصر طراحی وب به خوبی کار می کنند، اما بدون محتوای خوب چیزی نیستند. برعکس، چرا بازدیدکنندگان شما به سراغ شما می آیند؟

به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها بازاریابی محتوا را انتخاب می کنند تا همیشه محتوای باکیفیتی داشته باشند که مردم مایل به خواندن و به اشتراک گذاری آن باشند. این کار مستلزم این است که مطمئن شوید که صفحات شما با ارائه راه حل های مناسب به زمان بازدیدکننده شما ارزش می بخشد.

سرعت

آیا می دانستید اگر وب سایت شما به سرعت بارگذاری نشود، ممکن است افراد از کسب و کار شما دست بکشند؟ مطالعات نشان داده است که اگر زمان بارگذاری صفحه شما بیش از 3 ثانیه باشد، نرخ پرش شما 38٪ افزایش می یابد. این بد است.

یکی دیگر از عوامل طراحی سایت سرعت بارگذاری است. این شامل یافتن تعادل بین همه عناصر شما و فشاری است که آنها بر مرورگر بازدیدکننده و اتصال اینترنت شما وارد می کنند.

سازگاری با موبایل

طبق آخرین داده ها، دستگاه های تلفن همراه بیش از 50 درصد از کل ترافیک آنلاین را تشکیل می دهند. این بدان معنی است که اگر وب سایت شما به درستی روی تلفن های هوشمند و تبلت ها بارگذاری نمی شود، می توانید حدود نیمی از مخاطبان بالقوه خود را بترسانید!

برای جلوگیری از این امر، استراتژی طراحی وب سایت شما باید اطمینان حاصل کند که محتوای شما برای موبایل مناسب است. این به معنای داشتن صفحاتی است که به طور مناسب با اندازه های مختلف صفحه نمایش و شرایط دسترسی بارگیری می شوند و سازگار هستند